- The penguin dictionary of marketing

status produs

Autor: Phill Harris
Titlu: The penguin dictionary of marketing
Editura: Penguin Books
An de aparitie: 2009
Nr. pagini: 283
Format: 13 x 20 cm
Coperti: brosate
Carte in limba: engleza
Stare: buna
promotii in curs
Completează adresa ta de email în căsuţa de mai jos pentru a fi anunţat(ă) când acest produs revine în stoc. Sunt de acord ca datele furnizate să fie prelucrate de SC Printre Carti SRL
FIECARE CARTE este atent verificată înainte de punerea în vânzare
+70.000 CĂRŢI sunt acum în stocul nostru
>10.000 CĂRŢI se găsesc doar la noi în magazin
TRANSPORT GRATUIT la comenzile de minimum 199 lei
DREPT DE RETUR în 14 zile

Produse din aceeasi categorie

Anticariat: Radu Alistar - Cubiloul -25%Vezi detalii Radu Alistar - CubiloulPret: 20,00Lei 15,00 Lei
Anticariat: Dan Voiculescu - Competitie si competitivitate -50%Vezi detalii Dan Voiculescu - Competitie si competitivitatePret: 28,00Lei 14,00 Lei
Anticariat: Hermann Simon - Profit, nu cota de piata -30%Vezi detalii Hermann Simon - Profit, nu cota de piataPret: 18,00Lei 12,60 Lei
Anticariat: Daniel Goleman - The New Leaders -50%Vezi detalii Daniel Goleman - The New LeadersPret: 44,00Lei 22,00 Lei
Anticariat: Ngaire Woods - The globalizers -50%Vezi detalii Ngaire Woods - The globalizersPret: 30,00Lei 15,00 Lei

sus