- Guerilla Advertising. Arme si tactici neconventionale de obtinere a profiturilor mari cu investitii mici in publicitate

status produs

Autor: Jay Conrad Levinson
Titlu: Guerilla Advertising. Arme si tactici neconventionale de obtinere a profiturilor mari cu investitii mici in publicitate
Editura: Business Tech International
An de aparitie: 2002
Nr. pagini: 352
Format: 17 x 24 cm
Coperti: brosate
Carte in limba: romana
Stare: buna
ISBN: 973-99937-7-x
promotii in curs
FIECARE CARTE este atent verificată înainte de punerea în vânzare
+70.000 CĂRŢI sunt acum în stocul nostru
>10.000 CĂRŢI se găsesc doar la noi în magazin
TRANSPORT GRATUIT la comenzile de minimum 199 lei
DREPT DE RETUR în 14 zile

Produse din aceeasi categorie

Anticariat: Tim Harford - The Undercover Economist -20%Vezi detalii Tim Harford - The Undercover EconomistPret: 20,00Lei 16,00 Lei
Anticariat: Business Today, sixth edition -50%Vezi detalii Business Today, sixth editionPret: 35,00Lei 17,50 Lei
Anticariat: Ryan Levesque - Choose -50%Vezi detalii Ryan Levesque - ChoosePret: 32,00Lei 16,00 Lei
Anticariat: Ngaire Woods - The globalizers -50%Vezi detalii Ngaire Woods - The globalizersPret: 30,00Lei 15,00 Lei
Anticariat: Iulian Vacarel - Asigurari si reasigurari -20%Vezi detalii Iulian Vacarel - Asigurari si reasigurariPret: 14,00Lei 11,20 Lei
Anticariat: Paco Underhill - Chemarea mall-ului -50%Vezi detalii Paco Underhill - Chemarea mall-uluiPret: 24,00Lei 12,00 Lei

sus