- Marketingul ca razboi

status produs

Autor: Al Ries , Jack Trout
Titlu: Marketingul ca razboi
Editura: Antet
An aparitie: 1990 (aprox)
Nr pagini: 200
Format: 13 x 20 cm
Coperti: brosate
Carte in limba: romana
ISBN: 973-636-006-7
promotii in curs
Completează adresa ta de email în căsuţa de mai jos pentru a fi anunţat(ă) când acest produs revine în stoc. Sunt de acord ca datele furnizate să fie prelucrate de SC Printre Carti SRL
FIECARE CARTE este atent verificată înainte de punerea în vânzare
+70.000 CĂRŢI sunt acum în stocul nostru
>10.000 CĂRŢI se găsesc doar la noi în magazin
TRANSPORT GRATUIT la comenzile de minimum 199 lei
DREPT DE RETUR în 14 zile

Produse din aceeasi categorie

Anticariat: Capcanele antisemitismului -50%Vezi detalii Capcanele antisemitismuluiPret: 15,00Lei 7,50 Lei
Anticariat: Herman Parret - Sublimul cotidianului -40%Vezi detalii Herman Parret - Sublimul cotidianuluiPret: 10,00Lei 6,00 Lei
Anticariat: Jean Caune - Cultura si comunicare -20%Vezi detalii Jean Caune - Cultura si comunicarePret: 8,00Lei 6,40 Lei
Anticariat: Dan C. Mihailescu - Stangacii de dreapta -50%Vezi detalii Dan C. Mihailescu - Stangacii de dreaptaPret: 12,00Lei 6,00 Lei
Anticariat: Constantin Avramescu - Sperante pierdute -50%Vezi detalii Constantin Avramescu - Sperante pierdutePret: 15,00Lei 7,50 Lei
Anticariat: Dorin Popa - Comunicare si publicitate -20%Vezi detalii Dorin Popa - Comunicare si publicitatePret: 8,00Lei 6,40 Lei
Anticariat: Eric Gaument - Le Mythe americain -50%Vezi detalii Eric Gaument - Le Mythe americainPret: 12,00Lei 6,00 Lei
Anticariat: Norbert Bakenhus - Radioul local -40%Vezi detalii Norbert Bakenhus - Radioul localPret: 10,00Lei 6,00 Lei

sus