Provenit dintr-o familie de imigranți din America Latină, Burke Hedges avea să devină rapid cunoscut în lumea literaturii de afaceri și a scrierilor motivaționale. Ajunge în SUA ca urmare a instaurării dictaturii lui Fidel Castro pe teritoriul cubanez, iar familia sa decide să rămână aici pentru totdeauna restul vieții. Sărac, dintr-o familie numeroasă și într-o lume nouă, puștiul Burke nu se pierde cu firea, însă este plin de frici ascunse. Descoperă un univers strălucitor, diferit de cel al țării sale, plin de necunoscut si are curajul să își încerce norocul.
Devine pasionat de scrieri de specialitate, își finalizează studiile și își descoperă interesul vis-a-vis de lumea afacerilor. Astfel, după ce termină Dreptul la o prestigioasă universitate din SUA, hotărăște să își deschidă prima afacere din rândul multor care vor urma. Astfel, își expune ideile in tot soiul manuscrise și le trimite mai multor publicații. In mod neașteptat, acestea sunt acceptate, iar volumele vor apărea numaidecât pe piața de carte din SUA.
„Marketing la indigo” este o lucrare specială a lui Hedges, una dintre cele mai faimoase și cele mai apreciate la nivel internațional. Lucrarea aduce în prim plan ideea consumerismului global și ne determină să privim globalizarea cu alți ochi. Într-o lume guvernată de tehnologie, în care banii pot cumpăra orice serviciu, este extrem de dificil să apelezi la o nouă campanie de promovare, să aduci ceva inovativ și să obții rezultate pozitive. Informația și accesul rapid la internet face ca lumea în care trăim să fie într-o permanentă schimbare, iar afacerile sunt nevoite să se adapteze la această digitalizăre.
Hedges explică de ce marile companii ale lumii au campanii de Marketing asemănătoare, iar acest aspect este privit ca unul pozitiv, dar are și părți negative în același timp. Autorul ne explică cum individul este creat și făcut să imite comportamentul celor din jurul său. Căci prin imitație a deprins chiar și cele mai simple obiceiuri, cum ar fi să se îmbrace, să mănânce, să scrie etc. Același aspect este valabil și la nivel de companie, de angajat si de om de management, iar de aici înainte pornește o adevărată pledoarie a scriitorului pentru ideea unui nou tip de marketing. De la idee la bani este numai un pas ne spune scriitorul și dorește să ne determine să înțelegem și să acceptăm această afirmație, să o urmăm și să ne îndeplinim astfel un țel de viitor.
Cartea ajunge in topul celor mai bine vândute scrieri de acest tip, iar Hedges este clasificat între primii 100 scriitori de literatură economică motivațională, iar influența sa asupra tinerelor generații este uriașă. Lucrarea poate fi găsită pe site-ul nostru în mai multe ediții, după cum urmează: Curtea Veche (2004), Curtea Veche (2007).