199.000 lei

Edițiile aflate acum în stocul anticariatului PrintreCarti.ro - Comandă online!

Frederic Beigbeder - 199.000 lei -50% Vezi detalii Frederic Beigbeder - 199.000 lei IN STOC Pret: 6,00Lei 3,00 Lei

Alte titluri publicate de același autor:

Frederic Beigbeder - Iarta-ma! Ajuta-ma! -30% Vezi detalii Frederic Beigbeder - Iarta-ma! Ajuta-ma! IN STOC Pret: 8,00Lei 5,60 Lei
Frederic Beigbeder - 29.9 ron -50% Vezi detalii Frederic Beigbeder - 29.9 ron IN STOC Pret: 7,00Lei 3,50 Lei
Frederic Beigbeder - 13.99 lei -20% Vezi detalii Frederic Beigbeder - 13.99 lei IN STOC Pret: 6,00Lei 4,80 Lei
Frederic Beigbeder - Shitter`s Club -30% Vezi detalii Frederic Beigbeder - Shitter`s Club IN STOC Pret: 9,00Lei 6,30 Lei
Frederic Beigbeder - Dragostea dureaza 3 ani Vezi detalii Frederic Beigbeder - Dragostea dureaza 3 ani IN STOC Pret: 12,00 Lei
Frederic Beigbeder - Shitter`s Club -30% Vezi detalii Frederic Beigbeder - Shitter`s Club IN STOC Pret: 9,00Lei 6,30 Lei
Frederic Beigbeder - Dragostea dureaza 3 ani Vezi detalii Frederic Beigbeder - Dragostea dureaza 3 ani IN STOC Pret: 12,00 Lei
Frederic Beigbeder - 29.9 ron -50% Vezi detalii Frederic Beigbeder - 29.9 ron IN STOC Pret: 7,00Lei 3,50 Lei
Frederic Beigbeder - Shitter`s Club -30% Vezi detalii Frederic Beigbeder - Shitter`s Club IN STOC Pret: 9,00Lei 6,30 Lei

Frederic Beigbeder - 199.000 lei
Romanul semnat de Frédéric Beigbeder tratează obsesia contemporană pentru succes, aparențe și consumul excesiv, fiind și o satiră incisivă a societății moderne. Titlul face referire la prețul simbolic de 199.000 de euro, suma la care este evaluat protagonistul, în sens metaforic, într-o lume în care totul are un preț.
Protagonistul este Octave Parango, un copywriter de succes în industria publicitară. El își duce zilele într-un Paris decadent, plin de excese, droguri și relații ocazionale. Octave este un personaj tipic al universului lui Beigbeder: cinic, pe alocuri egoist și care duce o luptă stranie cu propria-i persoană. Deși viața sa este aparent perfectă – cu bani, faimă și libertate aparentă – Octave se simte gol pe dinăuntru, măcinat de conștiința ipocriziei industriei publicitare, care manipulează dorințele și voința oamenilor.
Octave expune metodele prin care publicitatea creează nevoi false, transformând oamenii în consumatori obedienți. Se subliniază cum oamenii devin „mărfuri” într-un sistem ce valorizează imaginea mai presus de esență. El vorbește mult și despre rețelele sociale și felul în care acestea transformă imaginea și creează iluzia unei înfățișări perfecte. Fiecare individ este transformat cumva într-o țintă, fiind influențat de prezentările mincinoase și promițătoare. Aici vorbim de trucuri de frumusețe, produse de slăbit, stil de viață sau aparenta bogăție obținută peste noapte. Beigbeder portretizează un Paris sufocat de excese, unde drogurile, petrecerile și relațiile efemere devin refugii de moment pentru cei care se simt neînțeleși.
Cercurile în care acesta își face veacul nu sunt cele mai bune, ba chiar aici dezvoltă vicii pe care înainte nu le avea. Devine un împătimit al alcoolului și al substanțelor interzise Aici el cunoaște drama, fericirea de moment, dezamăgirea și iubirea ocazională. Octave se luptă cu propriile contradicții: între dorința de a abandona lumea superficială a publicității și imposibilitatea de a evada cu adevărat din ea.
După o serie de evenimente care îi scot în evidență inutilitatea carierei și goliciunea din viață, Octave decide să saboteze propria campanie publicitară. Gestul său este un soi de revoltă personală și simbolică, dar rămâne fără un impact real asupra societății pe care o disprețuiește, care nu se schimbă.
Beigbeder ridică întrebări despre autenticitate, valoarea reală a individului și sensul vieții într-o lume dominată de aparențe și consum. În spatele sarcasmului și cinismului cu care ne-a obișnuit, există o notă profundă de melancolie și dorința unei schimbări de perspectivă. Romanul este o lectură provocatoare care îmbină satira, umorul negru cu o critică puternică a lumii contemporane, confirmând reputația lui Beigbeder ca unul dintre cei mai incisivi scriitori francezi ai generației sale. Autorul este apreciat și criticat deopotrivă, iar publicul său este numeros, fapt ce îl va aduce pe culmile succesului. Într-o pledoarie extraordinară, autorul știe cum să ne surprindă și cum să ne determine să privim diferit lumea superficială a societăților moderne. Societatea de consum a atins cote maxime în ultimul secol, iar impactul asupra sănătății psihice este uriaș. Pe site-ul nostru, la un click depărtare, cartea este de găsit în mai multe ediții: TREI (2009), TREI (2012).


sus