Stiinta comunicarii

Edițiile aflate acum în stocul anticariatului PrintreCarti.ro - Comandă online!

J.J. Van Cuilenburg - Stiinta comunicarii -25% Vezi detalii J.J. Van Cuilenburg - Stiinta comunicarii IN STOC Pret: 22,00Lei 16,50 Lei
J. J. Van Cuilenburg - Stiinta comunicarii Vezi detalii J. J. Van Cuilenburg - Stiinta comunicarii IN STOC Pret: 20,00 Lei

J. J. van Cuilenburg este un profesor renumit în domeniul politicilor de comunicare ce predă la Universitatea din Amsterdam. Susține cursuri despre managementul media și politicile de comunicare și dezvoltă numeroase proiecte de cercetare, inclusiv “Competiție, inovație și diversitate în programele de televiziune” și “Politici de comunicare pentru acces”. Cuilenburg a contribuit semnificativ la domeniul științei comunicării prin mai multe lucrări notabile, printre care “Competition, Innovation and Diversity în Television Programming”, un studiu aprofundat despre cum competiția și inovația continuă să influențeze diversitatea programelor de televiziune și “Media Policy for the Digital Age”, o lucrare importantă ce analizează politicile media în contextul digitalizării și impactul uriaș al acestora asupra societății. Van Cuilenburg a investigat chiar și utilizarea inteligenței artificiale în analiza conținutului, abordând provocări și strategii pentru automatizarea modului de codificare a textelor. Toate aceste cercetări au contribuit la înțelegerea profundă a modului în care tehnologiile emergente și schimbările în peisajul media afectează comunicarea și politicile media.
Printre numeroasele lucrări și cercetări, J. J. van Cuilenburg a publicat și cartea “Știință comunicării” în 1984. În limba română a apărut în 1998 la editura Humanitas, dar și mai tărziu, în 2004.
Cartea este o lucrare de referință în domeniul comunicării ce oferă o abordare sistematică a acestei discipline dinamice. Cartea este structurată pentru a acoperi multiple aspecte ale comunicării, de la fundamente teoretice la aplicații practice, și este destinată atât specialiștilor, cât și publicului larg interesat de mass-media. Cuilenburg vorbește despre importanța comunicării în societatea modernă, evoluția istorică a studiilor de comunicare, despre rolul mass-media în formarea opiniei publice și influența asupra comportamentului social, dar și studii ale efectelor pe termen scurt și lung ale consumului de media. Etica în comunicare este și ea analizată, abordând principii și dileme etice în jurnalism și provocări în era digitală. Cartea este apreciată pentru abordarea să echilibrată și pentru modul în care reușește să combine Teoria cu practica, oferind o înțelegere profundă a complexității comunicării moderne.


sus