Limbajul trupului

Momentan acest titlu nu se află în stoc. Intră în pagina de produs, și alege să fii notificat prin email când reintră în stoc!

Alte titluri publicate de același autor:


James Borg este un consultant de afaceri și antrenor psihologic specializat în abilități interpersonale, management și dezvoltare de afaceri. Cariera sa acoperă domenii precum publicitatea, vânzările, marketingul și jurnalismul. Încă de la vârsta de nouă ani, a fost fascinat de magie și de ideea de “citire a gândurilor”, devenind unul dintre cei mai tineri membri ai Magic Circle. După ce a absolvit la Londra cu diplome în economie și psihologie, a avut o carieră de succes în publicitate, vânzări și jurnalism, ceea ce l-a pregătit pentru profesia de psiholog de muncă, consultant de afaceri și trainer în tehnici de persuasiune, abilități interpersonale și îmbunătățirea memoriei. James Borg este cunoscut pentru cărțile sale, inclusiv “Limbajul trupului”, “Puterea minții. Schimbă-ți gândirea, schimbă-ți viața” și “Persuasiunea. Arta de a-i influența pe ceilalți”, unde explorează arta persuasiunii și cum poate fi aplicată în viața personală și profesională. De asemenea, el susține ateliere regulate despre cum să dezvolți o memorie superioară și “psihologia pozitivă”.
Cartea “Limbaju trupului” a fost publicată în 2008, iar în limba română a fost tradusă și publicată în 2010 la editura Allfa, dar și în 2015 la editura All. Cartea explorează importanța comunicării non-verbale și cum aceasta poate influența relațiile interpersonale. Cartea este structurată în șapte lecții ușor de înțeles, fiecare concentrându-se pe diferite aspecte ale limbajului corpului. Borg explică ce este limbajul corpului și susține că până la 90% din comunicare este non-verbală, iar înțelegerea acestor semnale poate îmbunătăți semnificativ interacțiunile noastre sociale. Este important să înțelegem cum putem interpreta semnalele non-verbale ale altor persoane și descoperim diverse exemple practice și studii de caz ce ajută la descoperirea adevăratelor intenții și sentimente ale unei persoane. Borg explorează aplicarea limbajului corpului în mediul de afaceri și oferă sfaturi despre cum poți folosi tehnici pentru a face o impresie bună în întâlniri, negocieri și prezentări, tehnici ce ajută la conștientizarea propriilor gesturi și posturi pentru a transmite mesajele dorite și a evita interpretări greșite.
Cartea este apreciată pentru claritatea și accesibilitatea sa. Cititorii laudă structura logică și exemplele practice care fac conceptele ușor de înțeles și aplicat. Borg reușește să transforme un subiect complex, într-un ghid practic și util pentru oricine dorește să își îmbunătățească abilitățile de comunicare non-verbală.


sus