Filtre:
Edituri
 Business Tech International(13) Loreley(1) Stiinta si tehnica(1) Entrepreneur Press(1) Fedprint(1)
Pret
  10 - 20 Lei (4)
An aparitie
19812011
Limba
 Romana(16) Engleza(1)
Coperti
 Brosate(17)
Colectii

Filtrează
Carti Jay Conrad Levinson
Ordonează
Jay Conrad Levinson - The way of the Guerrilla Vezi detalii Jay Conrad Levinson - The way of the Guerrilla IN STOC Pret: 12,00 Lei
Pagina: 1
Carti Jay Conrad Levinson
Despre  Jay Conrad Levinson

Autor de carti de afaceri cunoscut pentru volumul sau bestseller Guerrilla Marketing, publicat in 1984. Nascut in Detroit, a crescut in Chicago si a absolvit Universitatea din Colorado. Studiile sale de psihologie l-au condus la agentiile de publicitate, inclusiv un post de director la Leo Burnett din Londra, unde a fost director de creatie. Intorcandu-se in SUA, s-a alaturat companiei J. Walter Thompson (cunoscuta acum sub numele de JWT) in calitate de vicepresedinte senior. A creat si a predat marketingul de gherila timp de zece ani la divizia de extensie a Universitatii California din Berkeley.

Levinson a popularizat utilizarea termenului "marketing de gherila" pentru a descrie instrumentele si tehnicile de marketing neconventionale care ar putea fi utilizate atunci cand resursele financiare sunt limitate. Guerrilla Marketing este una dintre cele mai cunoscute marci de marketing din istorie. Cartea Guerrilla Marketing (1984) a fost desemnata de revista Time ca fiind una dintre cele mai bune 25 de carti de afaceri, cu peste 21 de milioane de exemplare vandute, iar conceptele sale de gherila au influentat atat de mult marketingul, incat cartile sale apar in 60 de limbi si sunt lecturi obligatorii in programele MBA din intreaga lume.

Castigator al primelor premii in toate mediile de comunicare, a facut parte din echipele de creatie care au facut cunoscute The Marlboro Man, Tony the Tiger, The Pillsbury Doughboy, Charlie the Tuna, Morris the Cat, Green Giant, Allstate's good hands, United's friendly skies si Sears Diehard battery. Levinson a scris pentru site-ul Microsoft, Entrepreneur Magazine, Inc. Magazine, precum si in numeroase alte publicatii.

In prezent, el este presedintele Guerrilla Marketing International. Seria sa de carti, ateliere, CD-uri, DVD-uri, site-ul sau de internet si Guerrilla Marketing Association, un sistem de sprijin pentru marketing pentru intreprinderile mici. De asemenea, Levinson a fost vicepresedinte senior la J. Walter Thompson si, in Europa, director de creatie la Leo Burnett Advertising. In present, el scrie o rubrica lunara pentru revista Entrepreneur Magazine si articole pentru Incorporated Magazine.

Lucrari: Earning money without a job (1979); Guerilla marketing (1984); Guerrilla Marketing Excellence: The 50 Golden Rules for Small-business Success (1993, Guerrilla marketing excellence. 50 de reguli de aur pentru sucesul micilor intreprinzatori); Guerrilla Advertising: Cost-Effective Techniques for Small-Business Success (1994, Guerrilla advertising. Metode eficiente pentru cresterea profiturilor investind in reclama); The guerrilla marketing handbook (1994); Guerrilla marketing: Secrets for making big profits from your small business (1998); Guerrilla Creativity: Make Your Message Irresistible with the Power of Memes (2001); Guerrilla Marketing in 30 Days (2005); The Guerrilla Entrepreneur (2007); Guerrilla Social Media Marketing: 100+ Weapons to Grow Your Online Influence, Attract Customers, and Drive Profits (2010); The Best of Guerrilla Marketing. Guerrilla Marketing Remix (2011); Get the Job or Career You Want Digital Book Set (2013).
Cărți populare scrise de Jay Conrad Levinson: Guerrilla marketing

sus