Cartea "Arta persuasiunii" a fost publicată pentru prima dată în 2004 în limba engleză. În limba română apare la Curtea Veche în 2008 și 2009 și la editura Lifestyle Publishing în 2020.
Cine are nevoie de mai multă înțelegere decât antreprenorii sau oamenii de afaceri? Ei sunt cei mai neînțeleși, sunt ca oamenii ce stau la 3 dimineața într-un bar și încerc să spună barmanului ce probleme au, dar nimeni nu le rezolvă. Până la urmă trebuie să îi credem și pe ei, nu e ușor să ajungi pe culmile succesului și uneori ai nevoie și de puțin noroc pentru a realiza imposibilul. Comunicarea în acest domeniu nu este una ușoară, trebuie să te lupți să cunoști oameni, să întreții relații bune cu cine ai nevoie și să generezi o imagine bună. Multinaționalele au început să pună mare accent pe asta, au o echipă bună de PR, își fac publicitate peste tot și apelează la cei mai buni oameni din domeniu pentru a-i învăța cum să exceleze. Ce ne facem totuși cu companiile mici? Apare un antreprenor pe piață și dezvoltă ceva magnific, o aplicație, un site, un mod de viață, dar cum îl poate promova dacă nu știe să își vândă produsul? Fără să știe asta nu va avea niciodată sprijin financiar să ajungă pe primele locuri sau să ia fața celor ce sunt mai mari ca el. Ei bine, în această carte va învăța cum să facă asta de la cei mai buni. Autoarea este co-fondatoarea unei mari companii de consultanță în comunicare și a petrecut mai bine de jumătate din viață ajutând antreprenorii să ajungă pe linia de plutire. A ținut prelegeri la Stanford și la London Business School tocmai pentru ca cei ce fac primul pas în această lume să știe cu ce se mănâncă. Prima sa meserie a fost de agent de vânzări, trebuia să convingă oamenii să îi cumpere produsul așa că a căutat noi tehnici pentru a realiza acest lucru cu succes. Gândiți-vă că de la un om ce lucrează la call center a ajuns să conducă o întreprindere internațională de succes, așa că veți avea cu siguranță ce să învățați.
Poate vă va părea un manual de întrajutorare, la fel ca multe cărți din acest domeniu, însă nu e chiar așa. Capitolele vin cu exemple din viața reală, de la studenta ce vrea să ajungă șefă de promoție până la șeful ce nu știe cum să exprime ce obiective are sau o persoană ce a ajuns în guvern și a fost speriată de comunicarea de acolo. Prima regulă este să fiți absolut clari în ceea ce doriți să comunicați, să știți cum să abordați un om în funcție de mediul din care vine și să construiți un raport. Împrieteniți-vă cu omul cu care stați de vorbă, construiți o relație și apoi chemați-l la o întâlnire. Prima dată nu va fi veni natural, pentru asta trebuie să îți creezi un schelet de discuție pe care să îl urmărești, iar după totul va veni de la sine și nu va mai fi un proces robotic.