Arta dezvoltarii relatiilor interumane

Momentan acest titlu nu se află în stoc. Intră în pagina de produs, și alege să fii notificat prin email când reintră în stoc!


Les Giblin - Arta dezvoltarii relatiilor interumane
De-a lungul secolelor, au existat numeroși scriitori și gânditori care s-au preocupat de arta dezvoltării relațiilor interumane. Încă din vremuri străvechi, când popoarele nu aveau accesul pe care îl avem noi astăzi la educație înaltă, oamenii au legat relații strânse și au căutat să comunice pentru a face posibile diverse planuri, pentru a atinge idealuri sau, pur și simplu, pentru a coexista în pace. Personalități celebre, conducători sau simpli civili, au căutat să lege prietenii sau să creeze relații cu alți oameni sau cu alte popoare pentru a atinge diverse scopuri, de la cele mai simple, la cele mai mărețe, care au schimbat adesea cursul lumii în care astăzi trăim.
Comunicarea eficientă a venit mult mai apoi, iar progresul și globalizarea sunt factorii care au contribuit la acest fenomen, atât de cunoscut astăzi. În mod cert, populația s-a dezvoltat, centrele de influență s-au modificat, iar relații interumane se dezvoltă astăzi mult mai ușor. Trăim în era internetului și ceilalți se află la numai un click depărtare de noi. Suntem bombardați cu știri, cu reclame, suntem martori la propagandă, la fals și la artificial. Suntem progresiști, așa am vrut să fim, iar globalizarea ne transformă-n roboți. Astăzi, trăim mai mult în online, iar comunicarea se rezumă la schimbarea unor mesaje text sau vocale pe rețelele sociale. Acolo, ne afișăm viața zilnic și suferim de superficialitate. De fapt, trăim în era superficialității și prea puțin ne dorim să revenim la simplu, la natural, la real.
Autorul nostru vorbește despre nevoia de conectare cu semenii, despre nevoia de a lega relații stabile, umane, cu ce de lângă noi. Fără să judece prea tare epoca pe care o traversăm, el face trimiteri interesante către alte studii complexe despre relațiile interumane. De asemenea, ne vorbește despre nevoia conectării, nu numai în viața de zi cu zi, ci și în mediul de afaceri, care a luat amploare odată cu extinderea globalizării și progresului. Există, la nivel internațional, o serie de conferințe și pledoarii pe această temă, dar nu toți cei care pretind că știu arta comunicării interpersonale, spun adevărul. Astfel, scriitorul nostru caută să aducă în prim plan date empirice, pe care s-a bazat când a redactat această lucrare și multe altele conectate cu aceasta. El ne vorbește despre tipurile de comunicare, despre cercurile sociale care au apelat la fel și fel de metode pentru a lega relații eficiente, dar și despre metode revoluționare prin care a comunica devine mai ușor, mai natural, mai la îndemână. E drept, lucrarea este destinată, îndeosebi, acelora care au curajul de a recunoaște că s-au îndepărtat de valorile vechi și care vor să cunoască mai multe informații despre universul comunicării.
Autorul face trimiteri interesante în trecut și aduce în prim plan o scriere care va prinde bine la public și care va fi extrem de apreciată în mediul academic. Opera va fi tradusă în mai multe limbi străine și va fi foarte căutată în SUA. Pe site-ul nostru, poate fi găsită în mai multe ediții: Humanitas (2003), Curtea Veche (2000).


sus