Autor american de literatură motivațională, avea să cunoască faima mondială cu ideile sale despre viitor, progres și succes. Este o sursă de inspirație pentru antreprenori și pentru autorii aflați la început de drum, iar operele sale vot fi extrem de apreciate pe piața de carte. Scrie încă din tinerețe, iar o bună parte din lucrările sale au luat naștere după o serie de evenimente care l-au marcat pentru totdeauna. Călătorește o bună bucată de vreme și este curios să descopere alte viziuni, alte idei și alți oameni. Este atras de psihologie, de istoria patriei sale și de literatura contemporană. Se va lăsa influențat de câțiva autori cunoscuți, printre care Andrew Carnegie, și va rezona întru totul cu părerile acestora.
În lungile sale călătorii, lucrează la formarea unei mentalități de învingător și dă mai departe toate cele învățate până acum. Când se aștepta mai puțin, este acceptat de una dintre cele mai cunoscute edituri din SUA, iar primele sale scrieri sunt extrem de bine primite pe piața de carte internațională.
Opera de față este una cu caracter motivațional, iar ideile sale sunt preluate de alți autori și antreprenori din întreaga lume. Hill ne vorbește despre raporturile dintre indivizi, despre bogăție și lupta pentru ascensiunea socială. Dincolo de afaceri și mediul de afaceri, Hill ne prezintă și segmente din viața de zi cu zi. Fără să fie lacrimogen, autorul este deosebit în relatările sale și încearcă să ne expună riscurile și câștigurile unui viitor incert. De asemenea, el ne vorbește despre educația financiară, despre raporturile dintre pierdere și câștig și despre diverse strategii de negociere, pe care orice bun afacerist trebuie să le stăpânească. Treptat, suntem cuceriți de felul în care autorul se raportează la publicul său și de maniera în care ne explică diferite idei și concepte.
Cartea ajunge la un mare segment de public și reprezintă interes chiar și pentru acei cititori care nu sunt neapărat implicați în lumea afacerilor. Așadar, Hill nu are un anumit eșantion țintă. Cartea va fi utilizată de antreprenorii mari și mici, de leaderi de comunicare și chiar de oameni simpli, obișnuiți în viața de zi cu zi.
La câteva săptămâni de la apariție, lucrarea este distribuită masiv în Europa și nu numai, iar numele autorului devine cunoscut pretutindeni. Energia lui Hill ne oferă o emoție nouă, iar căutările noaste nu se vor opri aici. Literatura și afacerile nu au fost niciodată îmbinate mai bine, iar povețele scriitorului vor dăinui peste veacuri.
Comunicarea este cheia eficienței, iar strategia fiecărui antreprenor trebuie să se bazeze, în primul rând pe relaționare. Autorul explorează relațiile interumane și analizează raporturile dintre șef și angajat, dar și dintre companiile care se află în concurență.
Cartea este tradusă în peste 30 de limbi de circulație internațională, iar, ulterior, este adnotată și suferă modificări considerabile. Pe site-ul nostru, la numai un click distanță, cartea este disponibilă în mai multe ediții, după cum urmează: Univers (2001), Litera (2001).