Managementul marketingului

Edițiile aflate acum în stocul anticariatului PrintreCarti.ro - Comandă online!


Philip Kotler - Managementul marketingului
Autor de renume Mondial, este recunoscut pentru o serie de scrieri care servesc oamenilor de afaceri, dar și pentru cursuri și documente educative. Este interesat de strategiile de afaceri încă din vremea colegiului și vreme îndelungată caută să se formeze ca economist. Adesea, participă la summit-uri și alte conferințe de genul, iar pledoariile sale despre vânzări vor stârni interesul și curiozitatea publicului.
Duce cu sine un interes acerb pentru matematică și pentru alte științe exacte, iar primele sale lucrări vor fi extrem de bine primite pe piață. Călătorește în afara Americii și lucrează în colaborare cu mai multe departamente de vânzări și publicitate. Inițial este speaker la o companie privată și reușește să atragă numeroși clienți pe care îi fascinează cu maniera sa educativă și plină de tact. Duce cu sine povara eșecului tatălui său, care ar fi dorit o carieră în marketing, dar nu a reușit să și-o construiască.
Adesea, vorbește despre capitalism și despre puterea banului în lumea în care trăim. Cumva, expune mai multe teorii despre raporturile dintre pierderi și câștiguri, iar neputința antreprenorilor este tema sa de bază. Cunoaște legislația americană în materie de marketing și lucrează vreme îndelungată cu termenii juridici. Cumva, e cert că ar fi avut o carieră interesantă și sclipitoare ca broker de asigurări sau chiar ca și avocat.
Se dedică totuși scrisului și face furori cu ideile sale originale și cu mentalitatea deschisă, occidentală. Vorbește despre puterea tehnologiei și despre felul în care aceasta ne modelează în orice segment al vieții noastre. E drept, poate fi puțin agresiv cu privire la industria de mass-market, dar vom observa cât adevăr are să scoată la lumină. Kotler vorbește despre prestanță în afaceri, despre teorii și strategii de marketing, despre reclamele care astăzi sunt atât de populare și despre consumerism. Ne explică care sunt efectele benefice ale globalizării și cum marketingul digital a transformat din temelii societatea în care trăim. Toate acestea vin ca o descătușare de forțe, ca o relatare extraordinară, sinceră și bine documentată, cu care autorul se remarcă pe piața de carte americană și nu numai, Va fi iubit și criticat deopotrivă, iar marile companii ale Americii vor dori să îl integreze în politica firmei și să-l convingă să susțină unele conferințe. Va refuza însă și va accepta numai invitațiile TED-ex sau în format online.
S-a spus despre autor că este părintele modern al marketingului digital, iar aceste considerații nu sunt deloc greșite. Publicul și antreprenorii îl vor adora, iar flerul cu care le vorbește despre mai multe subiecte de actualitate îl va propulsa în rândul celor mai căutați scriitori din această branșă. Putem cataloga scrierile sale drept unele de specialitate, dar le putem, foarte ușor, încadra și la categoria de scrieri motivaționale. Astăzi, lucrarea de față, de exemplu, este una dintre cele mai traduse scrieri ale autorului nostru, fiind distribuită în peste 30 de limbi de circulație internațională. Pe site-ul nostru, ea poate fi găsită în mai multe ediții, după cum urmează: TREI (2021), Teora (2002).


sus