Marketing de la A la Z

Momentan acest titlu nu se află în stoc. Intră în pagina de produs, și alege să fii notificat prin email când reintră în stoc!

Alte titluri publicate de același autor:


Philip Kotler - Marketing de la A la Z
Marketingul este reprezentat de totalitatea încercărilor unui furnizor de a și vinde un anumit produs, ori un anumit serviciu sau beneficiu. Acesta identifică nevoile și cerințele de pe piață și pune cap la cap cererea cu oferta, tocmai pentru a ajunge la o masă cât mai mare de oameni. Toate aceste servicii au luat amploare, mai ales, odată cu modernitatea și cu expansiunea globalizării la nivel mondial. Astăzi, marile lanțuri de magazine au o strategie atât de bine pusă la punct încât au ajuns și în cele mai sărace zone ale lumii. Lanțuri precum grupul Inditex ori fast-food-urile McDonald s au reușit să acapareze piața mondială prin strategii de vânzare extraordinare și cu mare priză la public.
Acestea au astăzi fel și fel de reclame, care circulă pe toate canalele de difuzare și care ajung în orice colț al lumii în timp record. Mai mult, internetul facilitează expunerea masivă a reclamelor și, după cum știm, astăzi există așa-numiții ambasadori ai brand-ului respectiv, care, pentru sume semnificative de bani, reușesc să atragă cât mai mulți cumpărători. Toate aceste strategii de marketing nu sunt însă noi, ele au fost dezvoltate pe parcursul mai multor ani și au fost puse în practică treptat.
E drept, astăzi avem acces la aproape orice produs, iar mass-marketul face din comerțul online una dintre cele mai profitabile afaceri din lume. Există numeroase teorii și concepte care au prins la public de-a lungul vremii și, evident, numeroși speakeri și traineri care au dezvoltat toate aceste manuscrise de-a lungul vremii. Vrem să trăim mai bine, mai mult și să consumăm numai lucruri de calitate, dar toate acestea au un preț. Pe lângă costurile foarte ridicate de trai pe care le are Europa în acest moment, risipa alimentară și de orice altă natură este una dintre cele mai mari probleme cu care ne confruntăm. Această risipă vine cumva ca o consecință a strategiilor de marketing agresive, căci suntem tentați, din diverse motive, să cumpărăm mai mult decât consumăm. Toate aceste aspecte sunt discutate scrierea prezentă, iar maniera în care autorul se raportează la trecut, dar, mai ales, maniera în care caută să anticipeze viitorul ne va șoca.
Suntem tentați să credem că marketingul cu ale sale strategii, este o rampă de lansare și o cale de scăpare pentru afacerile aflate la ananghie. Totuși, marketingul efectuat prost poate avea consecințe grave și negative atât asupra antreprenorilor, cât și asupra consumatorilor. Cartea este foarte bine conturată, iar autorul nostru s-a documentat serios cu privire la acest subiect. Totuși, el reușește să stârnească și ceva controverse în rândul tinerilor antreprenori, aflați la început de drum.
Lucrarea vine ca un manual cu indicații pentru toți cei care vor să prospere în afaceri, iar, mai apoi, va fi studiată la facultățile cu profil economic. Tradusă în mai multe limbi de circulație internațională, va fi masiv distribuită în Europa și nu numai. Pe site-ul nostru poate fi găsită în mai multe ediții, dintre care vom aminti: Codex (2004), Humanitas (2007).


sus