Filtre:
Edituri
 Teora(10) Codecs(5) Prentice Hall(3) Brandbuilders(3) Meteor Press(2) Publica(2) Simon and Schuster(1) Pretice Hall(1) Free Press(1) Pearson(1)
Pret
  mai mare de 100 Lei (1)
An aparitie
19892011
Limba
 Romana(22) Engleza(7)
Coperti
 Cartonate(15) Brosate(12) Cartonate si supracoperta(2)
Colectii

Filtrează
Carti Philip Kotler
Ordonează
Pagina: 12
Carti Philip Kotler
Despre Philip Kotler

Philip Kotler (nascut la 27 mai 1931), este un autor de marketing american, consultant si profesor, cunoscut in intreaga lume drept „parintele marketingului modern”. In prezent este profesorul de marketing international la Kellogg School of Management la Northwestern University. El a dat definitia de marketing mix. Este autorul a peste 60 de carti de marketing, printre care Managementul marketingului, Principiile marketingului, Kotler in marketing, Insight-uri de marketing de la A la Z, Marketing 4.0, Marketingul Natiunilor, Haotica, Piata voastra spre crestere, piete globale castigatoare, Marketing Strategic pentru Organizatii de Sanatate, Marketing Social, Cresterea si Saracia si Castigarea Inovarii. Kotler descrie marketingul strategic ca fiind "legatura dintre nevoile societatii si modelul sau de raspuns industrial". Ambii parinti ai lui Kotler, Betty si Maurice, au emigrat in 1917 din Imperiul Rus (actualmente teritoriul Ucrainei) si s-au stabilit la Chicago, unde s-a nascut Kotler.

A studiat la Universitatea DePaul pentru doi ani si a fost acceptat fara licenta in programul de master la Universitatea din Chicago (1953) si la doctoratul sau la Massachusetts Institute of Technology (1956), obtinand ambele diplome in economie. A avut activitate postdoctorala in matematica la Harvard University si in stiintele comportamentului la University of Chicago.

Kotler a inceput sa predea marketingul in 1962 la Kellogg School of Management, Northwestern University. El a crezut ca marketingul este o parte esentiala a economiei si a vazut ca cererea este influentata nu numai de pret, ci si de publicitate, promotii de vanzari, forte de vanzare, posta directa si diversi intermediari (agenti, comercianti, comercianti cu ridicata, etc.) care opereaza ca vanzari si distributie. El leaga motivul profitului cu satisfactia dorintelor consumatorilor si bunastarea societatii. Pentru a comercializa eficient, Kotler considera ca scopul de marketing al cresterii bunastarii consumatorilor trebuie sa fie pus in centrul strategiei companiei si sa fie practicat de toti managerii.

In 1967, Kotler a publicat Managementul marketingului: analiza, planificare si control, acum in cea de-a 15-a editie, cel mai adoptat manual in lumea scolilor universitare de afaceri. Kotler a scris, de asemenea, carti pentru a impartasi responsabilitatea sociala corporativa, educatia, mediul, marketingul guvernamental, asistenta medicala, ospitalitatea, inovatia, muzeele, artele spectacolului, reducerea saraciei, servicii profesionale, institutii religioase, turism, capitalism si democratie.

In 2014 a pornit un blog pe fixcapitalism.com, care continea multe articole despre imbunatatirea capitalismului pentru mai multe persoane. In 2016 a devenit consilier al The Marketing Journal, un site online dedicat schimbului de informatii si practicilor viitoare in marketing.

Financial Times a examinat, din 18 noiembrie 2005, 1.000 de directori din 25 de tari despre cei mai influenti scriitori de afaceri / Management Gurus, iar Kotler s-a clasat pe locul patru dupa Peter Drucker, Bill Gates si Jack Welch. Contributiile lui Kotler sunt descrise in cel putin un capitol gasit in fiecare carte scrisa despre „guru-urile” afacerilor si managementului.
Cărți populare scrise de Philip Kotler: Managementul marketinguluiMarketing de la A la Z

sus