Modalitatea de livrare
Livrarea produselor comandate de la Printre Cărţi se efectuează pe întreg teritoriul României, prin modalitățile de livrare prezentate în ultima etapă de finalizare a comenzii, respectiv Curier Rapid, ridicare din locker Easybox sau ridicare de la sediu.
În cadrul fiecărei comenzi sunt specificate produsele comandate, prețul, metoda de plată, datele persoanei care a realizat comanda si adresa de livrare şi/sau facturare.
Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru produsele livrate, obligația Cumpărătorului fiind sa furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii, conform legislaţiei în vigoare.
Pentru o comunicare corectă a facturii aferente Comenzii, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-şi actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul său si de a accesa informațiile si documentele aferente fiecărei Comenzi, existente in CONT CLIENT.
Prin aceasta modalitate de comunicare Cumpărătorul va deţine, accesând CONT CLIENT, o evidență a facturilor emise de Printre Cărţi, putându-le salva și arhiva la rândul său în orice moment și în orice modalitate pe care o dorește.
Dacă ai deja un CONT CLIENT și ai salvat adrese de livrare si facturare, acestea se vor încarca automat la completarea unei comenzi online, dacă ești logat.
Costurile de livrare sunt calculate automat în coșul de cumpărături pentru livrarea prin Curier Rapid sau prin ridicare din locker Easybox, la ultima
etapa de finalizare a comenzii.
Termenul de livrare:
1-2 zile lucrătoare de la plasarea comenzii, cu excepția duminicilor şi a sărbătorilor legale.
În cazul în care comanda realizată nu poate fi livrată conform estimării furnizate, Printre Cărţi se obligă să informeze clientii asupra acestor schimbări.
Pentru orice modificare ce implică livrarea comenzii poți solicita ajutorul unui reprezentant Printre Cărţi fie la telefonul 0311.019.775, fie scriind la adresa de mail anticariat@printrecarti.ro
Dacă la numărul de telefon pe care Clientul îl oferă ca modalitate de contact la o primă comandă nu răspunde nimeni, comanda nu va fi livrată de către Printre Cărţi, neputând confirma corectitudinea datelor lăsate de către Client şi existând riscul ca nici curierul să nu poată livra coletul.
Dacă produsele nu pot fi livrate din cauza clientului - adresă greşită sau incompletă, lipsă de la domiciliu şi după două încercări ale curierului - următoarea comandă nu va mai fi livrată de către Printre Cărţi fără plata în avans a produselor.
Transport
Printre Cărţi livrează produsele comandate direct la adresa clientului, prin Curier Rapid sau oferă opțiunea de ridicare a coletului din locker Easybox. Costurile livrării sunt afişate în pagina de finalizare a comenzii.
În plus, Printre Cărţi oferă livrare GRATUITĂ pentru comenzile cu
valoare de minim 199 lei, fie prin Curier Rapid, fie prin serviciul de ridicare din locker Easybox.
Produsele sunt verificate înainte de a fi expediate. Cu toate acestea, dacă nu întrunesc condiţiile de calitate şi Clientul doreşte să le returneze, acest lucru este posibil într-un interval de cel mult 14 de zile.
Nu ne asumam răspunderea pentru întârzierile in livrarea mărfurilor cauzate de forță majoră (inundații, cai de acces înzăpezite, impracticabile etc). In acest caz, transportul se va reprograma in funcție de posibilitățile de transport.
Pentru alte informații legate de livrare, condiţii sau alte situaţii aveți posibilitatea contactării reprezentanţilor Printre Cărţi la numărul de telefon 0311.019.775 sau pe mailul anticariat@printrecarti.ro