Filtre:
Edituri
 Publica(6) Penguin Books(4) Baroque Books and Arts(2) Brandbuilders(2) Portfolio Penguin(1) Pocket Book(1) Publica Pocket(1) Piatkus(1) Curtea Veche(1) Your Turn(1)
Pret
  20 - 50 Lei (1)
An aparitie
19992021
Limba
 Romana(15) Engleza(6)
Coperti
 Brosate(21)
Colectii

Filtrează
Carti Seth Godin
Ordonează
Pagina: 1
Carti Seth Godin
Despre Seth Godin

Seth Godin (n. 10 iulie 1960) este un autor american, antreprenor de succes, agent de marketing si orator apreciat. El a devenit celebru atunci cand si-a incarcat cartea electronica Unleashing the Ideavirus si a facut-o disponibila gratuit publicului.

S-a nascut in New York si a studiat la Universitatea Tufts, iar in 1979 a obtinut o diploma in informatica si filozofie. A urmat masteratul in administrarea afacerilor de la Stanford Graduate School of Business.

Prima data a lucrat ca manager de marca la Spinnaker Software. A lucrat acolo din 1983 pana in 1986. Dupa ce a renuntat la slujba de la Spinnaker Software, si-a infiintat propria companie numita Seth Godin Productions, cu economiile sale de 20.000 de dolari. A inceput ca o afacere de ambalare a cartilor pe care obisnuia sa o manevreze din studioul sau din New York. Timp de cativa ani a desfasurat afacerea de ambalare a cartii, dar a vandut-o si a lansat Yoyodyne (1995). Compania a fost conceputa pentru utilizarea ideilor inovatoare in promovarea companiilor in randul publicului tinta. El este, de asemenea, fondatorul atelierelor online altMBA si al seminarului de marketing.

In 1996 Yoyodyne s-a extins dupa ce firma de capital de risc Flatiron Partners a investit 4 milioane de dolari SUA in schimbul a 20% din actiunile firmei. Site-ul a castigat popularitate si companii precum Microsoft, Sony Music, Sprint, Volvo au inceput sa ii foloseasca serviciile. In 1998 a vandut Yoyodyne catre Yahoo! pentru 30 de milioane de dolari SUA si a devenit vicepresedintele Yahoo al marketingului direct.

In 2000 el a scris cartea electronica numita Unleashing the Ideavirus, o carte despre care se pretinde a fi cea mai descarcata din toate timpurile. A fost disponibila gratuit pe internet si de atunci cartea a fost tradusa in 10 limbi diferite. De asmenea, Godin a scris Purple Cow: Transform Your Business by Being Remarkable, si a publicat-o in 2003. Cartea a reprezentat gandurile sale legate de relevanta publicitatii creative in lumea actuala a abundentei si a dezordinii produselor.

Odata crescuta popularitatea sa in marketing, el a publicat o alta carte numita All Marketers are Liars (Toti marketerii sunt mincinosi, 2005). Cartea a fost serializata in revista Fortune si a ajuns in topul bestsellerurilor Amazon Top 100. Din ce mai ambitios cu proiectele sale de scriere, Godin a editat o carte intitulata The Big Moo: Stop Trying to be Perfect and Start Being Remarkable, care a inclus eseuri scurte despre marketing de diversi autori, precum Tom Peters si Guy Kawasaki.

O alta carte publicata a lui Godin este The Dip: A Little Book That Teaches You When to Quit (2007), care a revolutionat ideea de “a renunta la momentul potrivit”. Aceasta a fost clasata pe locul 5 in lista New York Times a celor mai bine vandute.

In 2004, pentru a sustine ideile pe care le-a facut publice, Godin a publicat site-ul web ChangeThis, care vizeaza raspandirea ideilor si perspectivelor prin fisiere PDF. In anul urmator a fost predat catre 800-CEO-READ, un distribuitor de literatura de afaceri in SUA.

In 2006 a lansat Squidoo.com, un site pentru comunitate care permite utilizatorilor sa creeze pagini pentru subiecte de interes. Site-ul a fost profilat pe CNN si in Washington Post. Curand a devenit unul dintre cele mai vizitate 500 de site-uri web din lume. El detine si unul dintre cele mai populare bloguri de afaceri din lume, iar prestigiul sau se bazeaza pe faptul ca pune accent pe creativitate si originalitate.

Carti: The Guerilla Marketing Handbook (Marketing de gherila pentru afaceri la domiciliu, 1994); Unleashing the Ideavirus (2002); Purple Cow: Transform Your Business by Being Remarkable (Vaca mov, 2002); All Marketers are Liars (Toti marketerii sunt mincinosi, 2005); The Dip: A Little Book That Teaches You When to Quit (2007); Linchpin: are you indespensable? (Linchpin: esti de neinlocuit?, 2010); Poke the Box (2011); We all are Weird: The Rise of Tribes and the End of the Normal (2011); What to do when it s your turn. And it s always your turn (2014); This is marketing: You can’t be seen until you learn to see (Asta inseamna marketing: Nu poti fi vazut pana nu inveti sa vezi, 2018).

sus