Adrian Crivii(2) Michel Friedman(2) Peter Gross(2) Claudiu Moisescu(1) Michael J. Sandel(1) Lynette Owen(1) Charles Phillips(1) Francesca Taylor(1) Daniel J. Siegel(1) Valentin Radu(1) Brian C. Anderson(1) Dawn C. Nunziato(1) Javier Galeano(1) Doru Supeala(1) Liliana Naclad(1) George Cucu(1) Mariana Brandl Gherga(1) Gary Ross(1) Petre Varlam(1) Andra Dina Pana(1) Liviu Alexa(1) Jock Lauterer(1) Delia Cristina Balaban(1) Sergiu Alex(1) Rosemarie Haines(1) Julia Cage(1) Marga Nitu(1) Florea Firan(1) Sorin Rosca Stanescu(1) Gelcu Maksutovici(1) Cristina Coman(1) Cristian China Birta(1) Nicolae Culcea(1) Radut Bilbiie(1) Maurice Mouillaud(1) Iulius Tundrea(1) Paul Dobrescu(1) Hans Dieter Zollondz(1) Henry Appia(1) E. Aisberg(1) Alasdair Milne(1) Bogdan Ghiu(1) Ziuaddin Sardar(1) Valentin Stancu(1) I. Hangiu(1) Viorel Lazarescu(1) Peter Brielmaier(1) Adela Rogojinaru(1) Wilbur Schramm(1)vezi mai mulţi autori
Edituri
Tritonic(7) Polirom(5) All(3) Tehnica(2) Curtea Veche(2) Didactica si Pedagogica(2) Humanitas(2) Comunicare.ro(2) Cartea de Buzunar(1) Penguin Books(1) Irwin(1) Prentice Hall(1) McGraw Hill(1) Omniconvert Press(1) Encounter Books(1) Stanford University Press(1) Litera(1) Arhiepiscopiei Tomisului(1) Tempus(1) Art Press(1) National Intelligence University(1) Media Expres(1) Hyperion(1) Eikon(1) Ridman(1) Scrisul Romanesc(1) Evenimentul(1) Ararat(1) Hyperliteratura(1) Porto Franco(1) Eminescu(1) Armand Colin(1) Coronet Books(1) Concept(1) Fundatia Soros pentru o Societate Deschisa(1) Miracol(1) Trei(1) Scripta(1) Bucuresti(1) Nemira(1)
Pret
mai mic de 5 Lei (9) 5 - 10 Lei (25) 10 - 20 Lei (18) 20 - 50 Lei (13)
An aparitie
19682023
Limba
Romana(51) Engleza(9) Franceza(1)
Coperti
Brosate(55) Cartonate(4) Cartonate si supracoperta(2)
Colectii
Collegium(4) Practic(1) Mari idei ale matematicii(1) Pedagogia Secolului XX(1)
A atrage
atenţia asupra unor produse sau servicii, evenimente sau idei, în scopul popularizării lor şi creşterii
cererii este ceea ce face publicitatea.
Mass-media este principalul promotor al acestei tehnici de promovare, la rândul
ei beneficiar al publicităţii prin costurile pe care le percepe pentru a
facilita comunicarea în masă vizavi de aceste produse sau servicii. Mass-media
înseamnă ansamblul divers de mijloace şi modalităţi tehnice prin care se
propagă comunicarea către mase. Lucrări pe acest subiect se găsesc în
anticariatul Printre Cărţi în secţiunea Publicitate. Mass-media.
sus
Ați atins limita maximă de 200 cărți salvate in whislist!