Filtre:
Autori
 Ilie Rad(3) Marius Chelaru(2) Adrian Crivii(2) Michel Friedman(2) Brittany Hennessy(1) Anca Francisca Cruceru(1) Emanuel Odobescu(1) Claudiu Moisescu(1) Lynette Owen(1) Byron Sharp(1) Charles Phillips(1) Francesca Taylor(1) Daniel J. Siegel(1) Valentin Radu(1) Brian C. Anderson(1) Dawn C. Nunziato(1) Liliana Naclad(1) George Cucu(1) Mariana Brandl Gherga(1) Petre Varlam(1) Andra Dina Pana(1) Liviu Alexa(1) Jock Lauterer(1) Delia Cristina Balaban(1) Raluca Nicoleta Radu(1) Sergiu Alex(1) Rosemarie Haines(1) Julia Cage(1) Marga Nitu(1) Florea Firan(1) Sorin Rosca Stanescu(1) Gelcu Maksutovici(1) Andy Green(1) Lucian Vasile Szabo(1) Mircea Vasilescu(1) Cristian China Birta(1) Ryan Holiday(1) Nicolae Culcea(1) Radut Bilbiie(1) Maurice Mouillaud(1) Iulius Tundrea(1) Paul Dobrescu(1) Hans Dieter Zollondz(1) Henry Appia(1) E. Aisberg(1) Alasdair Milne(1) Ziuaddin Sardar(1) Valentin Stancu(1) Luminita Rosca(1)vezi mai mulţi autori
Edituri
 Tritonic(10) Polirom(6) Asdreni(2) All(2) Tehnica(2) Curtea Veche(2) Comunicare.ro(2) The Citadel Press(1) Uranus(1) Sigma(1) Cartea de Buzunar(1) Oxford University Press(1) Irwin(1) Prentice Hall(1) McGraw Hill(1) Omniconvert Press(1) Encounter Books(1) Stanford University Press(1) Arhiepiscopiei Tomisului(1) Tempus(1) Art Press(1) Media Expres(1) Hyperion(1) Nemira(1) Eikon(1) Ridman(1) Scrisul Romanesc(1) Evenimentul(1) Ararat(1) Kogan Page(1) Gutenberg Univers(1) Hyperliteratura(1) Act si Politon(1) Porto Franco(1) Eminescu(1) Armand Colin(1) Coronet Books(1) Concept(1) Fundatia Soros pentru o Societate Deschisa(1) Humanitas(1) Miracol(1) Didactica si Pedagogica(1) Stiintifica si Enciclopedica(1) Trei(1) Scripta(1) Bucuresti(1) Brandbuilders(1)
Pret
  mai mic de 5 Lei (8)  5 - 10 Lei (29)  10 - 20 Lei (23)  20 - 50 Lei (13)
An aparitie
19682023
Limba
 Romana(59) Engleza(10) Franceza(2)
Coperti
 Brosate(63) Cartonate si supracoperta(5) Cartonate(3)
Colectii
 Collegium(4) Albanica(1) Practic(1) Pedagogia Secolului XX(1)

Filtrează
Publicitate. Mass-media (71 carti in stoc)
Ordonează
Ziuaddin Sardar - Cate ceva despre mass-media Vezi detalii Ziuaddin Sardar - Cate ceva despre mass-media IN STOC Pret: 10,00 Lei
Ilie Rad - Limba de lemn in presa Vezi detalii Ilie Rad - Limba de lemn in presa IN STOC Pret: 11,00 Lei
Elena Dan - Minciuni mass media Vezi detalii Elena Dan - Minciuni mass media IN STOC Pret: 7,00 Lei
Ryan Holiday - Crede-ma, te mint! Vezi detalii Ryan Holiday - Crede-ma, te mint! IN STOC Pret: 48,00 Lei
Paul Dobrescu - Mass media. Puterea fara contraputere -25% Vezi detalii Paul Dobrescu - Mass media. Puterea fara contraputere IN STOC Pret: 22,00Lei 16,50 Lei
Alasdair Milne - The memoirs of a british broadcaster -60% Vezi detalii Alasdair Milne - The memoirs of a british broadcaster IN STOC Pret: 17,00Lei 6,80 Lei
FIECARE CARTE este atent verificată înainte de punerea în vânzare
+70.000 CĂRŢI sunt acum în stocul nostru
>10.000 CĂRŢI se găsesc doar la noi în magazin
TRANSPORT GRATUIT la comenzile de minimum 199 lei
DREPT DE RETUR în 14 zile
Mircea Vasilescu - Mass-comedia Vezi detalii Mircea Vasilescu - Mass-comedia IN STOC Pret: 6,00 Lei
Anca Francisca Cruceru - Tehnici promotionale Vezi detalii Anca Francisca Cruceru - Tehnici promotionale IN STOC Pret: 14,00 Lei
Ilie Rad - Jurnalismul traditional si new media Vezi detalii Ilie Rad - Jurnalismul traditional si new media IN STOC Pret: 14,00 Lei
Mihai Coman - Introducere in sistemul mass-media Vezi detalii Mihai Coman - Introducere in sistemul mass-media IN STOC Pret: 20,00 Lei
Tudor Salcudeanu - Bloguri, Facebook si politica Vezi detalii Tudor Salcudeanu - Bloguri, Facebook si politica IN STOC Pret: 12,00 Lei
Nicolae Culcea - Din culisele televiziunii Vezi detalii Nicolae Culcea - Din culisele televiziunii IN STOC Pret: 5,00 Lei
Questions actuelles du socialisme, nr. 7-8, 1985 Vezi detalii Questions actuelles du socialisme, nr. 7-8, 1985 IN STOC Pret: 15,00 Lei
Pagina: 123
A atrage atenţia asupra unor produse sau servicii, evenimente sau idei,  în scopul popularizării lor şi creşterii cererii  este ceea ce face publicitatea. Mass-media este principalul promotor al acestei tehnici de promovare, la rândul ei beneficiar al publicităţii prin costurile pe care le percepe pentru a facilita comunicarea în masă vizavi de aceste produse sau servicii. Mass-media înseamnă ansamblul divers de mijloace şi modalităţi tehnice prin care se propagă comunicarea către mase. Lucrări pe acest subiect se găsesc în anticariatul Printre Cărţi în secţiunea Publicitate. Mass-media.

sus