Adrian Crivii(2) Susie Boniface(1) Radu Herjeu(1) Natalia Cimpoca(1) Constantin Bratianu(1) Ingrid Vaileanu(1) Simon Shuster(1) Marius Chelaru(1) Anca Francisca Cruceru(1) Emanuel Odobescu(1) Claudiu Moisescu(1) Brian C. Anderson(1) Dawn C. Nunziato(1) Sabina Funar(1) Marian Odangiu(1) Liliana Naclad(1) George Cucu(1) Mariana Brandl Gherga(1) Petre Varlam(1) Andra Dina Pana(1) Delia Cristina Balaban(1) Sergiu Alex(1) Marga Nitu(1) Sorin Rosca Stanescu(1) Gelcu Maksutovici(1) Mircea Vasilescu(1) Cristian China Birta(1) Nicolae Culcea(1) Paul Dobrescu(1) Cezar Caluschi(1) E. Aisberg(1) Alasdair Milne(1) Ziuaddin Sardar(1) Valentin Stancu(1) Radu F. Alexandru(1) Viorel Lazarescu(1) Peter Brielmaier(1) Adela Rogojinaru(1) Wilbur Schramm(1) Tudor Salcudeanu(1) Sergio Zyman(1) Alina Bargaoanu(1) Ligia Stela Florea(1) Elena Dan(1) Luke Sullivan(1) Michael Bland(1)
Edituri
Tritonic(6) Sigma(2) Curtea Veche(2) Comunicare.ro(2) Coresi(1) Fundatia Romania de Maine(1) Fundatia Tinerilor Jurnalisti(1) Bookzone(1) Asdreni(1) Uranus(1) Cartea de Buzunar(1) Encounter Books(1) Stanford University Press(1) Digital Data Cluj(1) Hestia(1) Arhiepiscopiei Tomisului(1) Tempus(1) Art Press(1) Media Expres(1) Eikon(1) Ridman(1) Evenimentul(1) Ararat(1) Hyperliteratura(1) Porto Franco(1) All(1) Nord-est(1) Tehnica(1) Coronet Books(1) Concept(1) Luceafarul(1) Miracol(1) Polirom(1) Didactica si Pedagogica(1) Nemira(1) Scripta(1) Brandbuilders(1)
Pret
mai mic de 5 Lei (9) 5 - 10 Lei (20) 10 - 20 Lei (14) 20 - 50 Lei (6)
An aparitie
19742024
Limba
Romana(44) Engleza(4)
Coperti
Brosate(42) Cartonate si supracoperta(4) Cartonate(2)
Colectii
Albanica(1) Practic(1) Collegium(1) Pedagogia Secolului XX(1)
A atrage
atenţia asupra unor produse sau servicii, evenimente sau idei, în scopul popularizării lor şi creşterii
cererii este ceea ce face publicitatea.
Mass-media este principalul promotor al acestei tehnici de promovare, la rândul
ei beneficiar al publicităţii prin costurile pe care le percepe pentru a
facilita comunicarea în masă vizavi de aceste produse sau servicii. Mass-media
înseamnă ansamblul divers de mijloace şi modalităţi tehnice prin care se
propagă comunicarea către mase. Lucrări pe acest subiect se găsesc în
anticariatul Printre Cărţi în secţiunea Publicitate. Mass-media.
sus
Ați atins limita maximă de 200 cărți salvate in whislist!