Mircea Popa(2) Adrian Crivii(2) Delia Cristina Balaban(2) Regis Hauser(1) Gh. Mityko(1) Leonard Saffir(1) Richard Gay(1) Ioan Romeo Manzala(1) Aviad Meitar(1) Constantin Antip(1) Pierre Louis Dubois(1) Karol Jakubowicz(1) Gisele Halimi(1) Ralph Kovel(1) Paul Majkut(1) Natalia Cimpoca(1) Marius Chelaru(1) Emanuel Odobescu(1) Brian C. Anderson(1) Dawn C. Nunziato(1) Sabina Funar(1) Miruna Runcan(1) Liliana Naclad(1) George Cucu(1) Mariana Brandl Gherga(1) Petre Varlam(1) Andra Dina Pana(1) Sergiu Alex(1) Ilie Rad(1) Marga Nitu(1) Sorin Rosca Stanescu(1) Cristian China Birta(1) Michael Palmer(1) Paul Dobrescu(1) Cezar Caluschi(1) Richard Keeble(1) Alasdair Milne(1) Ziuaddin Sardar(1) Luminita Rosca(1) Sorin Preda(1) Valentin Stancu(1) Mihai Coman(1) Ion Bucheru(1) Viorel Lazarescu(1) Peter Brielmaier(1) Adela Rogojinaru(1) Horia Tabacu(1) Wilbur Schramm(1) Tudor Salcudeanu(1)vezi mai mulţi autori
Edituri
Tritonic(7) Polirom(7) Eikon(3) Sigma(2) All(2) Evenimentul(2) Didactica si Pedagogica(2) Fundatiei Romania de Maine(2) Comunicare.ro(2) Les Editions d Organisation(1) Kaplan(1) Accent Media(1) Transilvania Expres(1) Economica(1) Panorama(1) Poltext(1) Gallimard(1) Crown Publishers(1) Zeta Books(1) Asdreni(1) Encounter Books(1) Stanford University Press(1) Digital Data Cluj(1) Dacia(1) Arhiepiscopiei Tomisului(1) Tempus(1) Art Press(1) Media Expres(1) Ridman(1) Hyperliteratura(1) Nord-est(1) Coronet Books(1) Curtea Veche(1) Concept(1) Miracol(1) Trei(1) Libra(1) Historia(1) Humanitas(1)
Pret
mai mic de 10 Lei (19) 10 - 20 Lei (28) 20 - 50 Lei (18)
An aparitie
19712022
Limba
Romana(53) Engleza(8) Franceza(3)
Coperti
Brosate(57) Cartonate si supracoperta(4) Cartonate(3)
Colectii
Collegium(6) Idees(1) Albanica(1) Pedagogia Secolului XX(1)
A atrage
atenţia asupra unor produse sau servicii, evenimente sau idei, în scopul popularizării lor şi creşterii
cererii este ceea ce face publicitatea.
Mass-media este principalul promotor al acestei tehnici de promovare, la rândul
ei beneficiar al publicităţii prin costurile pe care le percepe pentru a
facilita comunicarea în masă vizavi de aceste produse sau servicii. Mass-media
înseamnă ansamblul divers de mijloace şi modalităţi tehnice prin care se
propagă comunicarea către mase. Lucrări pe acest subiect se găsesc în
anticariatul Printre Cărţi în secţiunea Publicitate. Mass-media.
sus
Ați atins limita maximă de 200 cărți salvate in whislist!