Ilie Rad(3) Marius Chelaru(2) Adrian Crivii(2) Michel Friedman(2) Brittany Hennessy(1) Anca Francisca Cruceru(1) Emanuel Odobescu(1) Claudiu Moisescu(1) Lynette Owen(1) Byron Sharp(1) Charles Phillips(1) Francesca Taylor(1) Daniel J. Siegel(1) Valentin Radu(1) Brian C. Anderson(1) Dawn C. Nunziato(1) Liliana Naclad(1) George Cucu(1) Mariana Brandl Gherga(1) Petre Varlam(1) Andra Dina Pana(1) Liviu Alexa(1) Jock Lauterer(1) Delia Cristina Balaban(1) Raluca Nicoleta Radu(1) Sergiu Alex(1) Rosemarie Haines(1) Julia Cage(1) Marga Nitu(1) Florea Firan(1) Sorin Rosca Stanescu(1) Gelcu Maksutovici(1) Andy Green(1) Lucian Vasile Szabo(1) Mircea Vasilescu(1) Cristian China Birta(1) Ryan Holiday(1) Nicolae Culcea(1) Radut Bilbiie(1) Maurice Mouillaud(1) Iulius Tundrea(1) Paul Dobrescu(1) Hans Dieter Zollondz(1) Henry Appia(1) E. Aisberg(1) Alasdair Milne(1) Ziuaddin Sardar(1) Valentin Stancu(1) Luminita Rosca(1)vezi mai mulţi autori
Edituri
Tritonic(10) Polirom(6) Asdreni(2) All(2) Tehnica(2) Curtea Veche(2) Comunicare.ro(2) The Citadel Press(1) Uranus(1) Sigma(1) Cartea de Buzunar(1) Oxford University Press(1) Irwin(1) Prentice Hall(1) McGraw Hill(1) Omniconvert Press(1) Encounter Books(1) Stanford University Press(1) Arhiepiscopiei Tomisului(1) Tempus(1) Art Press(1) Media Expres(1) Hyperion(1) Nemira(1) Eikon(1) Ridman(1) Scrisul Romanesc(1) Evenimentul(1) Ararat(1) Kogan Page(1) Gutenberg Univers(1) Hyperliteratura(1) Act si Politon(1) Porto Franco(1) Eminescu(1) Armand Colin(1) Coronet Books(1) Concept(1) Fundatia Soros pentru o Societate Deschisa(1) Humanitas(1) Miracol(1) Didactica si Pedagogica(1) Stiintifica si Enciclopedica(1) Trei(1) Scripta(1) Bucuresti(1) Brandbuilders(1)
Pret
mai mic de 5 Lei (8) 5 - 10 Lei (29) 10 - 20 Lei (23) 20 - 50 Lei (13)
An aparitie
19682023
Limba
Romana(59) Engleza(10) Franceza(2)
Coperti
Brosate(63) Cartonate si supracoperta(5) Cartonate(3)
Colectii
Collegium(4) Albanica(1) Practic(1) Pedagogia Secolului XX(1)
A atrage
atenţia asupra unor produse sau servicii, evenimente sau idei, în scopul popularizării lor şi creşterii
cererii este ceea ce face publicitatea.
Mass-media este principalul promotor al acestei tehnici de promovare, la rândul
ei beneficiar al publicităţii prin costurile pe care le percepe pentru a
facilita comunicarea în masă vizavi de aceste produse sau servicii. Mass-media
înseamnă ansamblul divers de mijloace şi modalităţi tehnice prin care se
propagă comunicarea către mase. Lucrări pe acest subiect se găsesc în
anticariatul Printre Cărţi în secţiunea Publicitate. Mass-media.
sus
Ați atins limita maximă de 200 cărți salvate in whislist!