Filtre:
Autori
 Adrian Crivii(2) Natalia Cimpoca(1) Constantin Bratianu(1) Ingrid Vaileanu(1) Simon Shuster(1) Marius Chelaru(1) Anca Francisca Cruceru(1) Emanuel Odobescu(1) Claudiu Moisescu(1) Lynette Owen(1) Charles Phillips(1) Valentin Radu(1) Brian C. Anderson(1) Dawn C. Nunziato(1) Sabina Funar(1) Marian Odangiu(1) Liliana Naclad(1) George Cucu(1) Mariana Brandl Gherga(1) Petre Varlam(1) Andra Dina Pana(1) Jock Lauterer(1) Delia Cristina Balaban(1) Tudor Vlad(1) Sergiu Alex(1) Marga Nitu(1) Gelcu Maksutovici(1) Mircea Vasilescu(1) Cristian China Birta(1) Nicolae Culcea(1) Paul Dobrescu(1) Cezar Caluschi(1) E. Aisberg(1) Patrick Charaudeau(1) Alasdair Milne(1) Ziuaddin Sardar(1) Valentin Stancu(1) I. Hangiu(1) Viorel Lazarescu(1) Peter Brielmaier(1) Adela Rogojinaru(1) Wilbur Schramm(1) Tudor Salcudeanu(1) Peter Gross(1) Sergio Zyman(1) Maria Moldoveanu(1) Alina Bargaoanu(1) Ligia Stela Florea(1) Elena Dan(1)vezi mai mulţi autori
Edituri
 Tritonic(6) Polirom(5) Sigma(2) Tehnica(2) Curtea Veche(2) Didactica si Pedagogica(2) Comunicare.ro(2) Fundatia Tinerilor Jurnalisti(1) Bookzone(1) Asdreni(1) Uranus(1) Cartea de Buzunar(1) Irwin(1) Omniconvert Press(1) Encounter Books(1) Stanford University Press(1) Digital Data Cluj(1) Hestia(1) Arhiepiscopiei Tomisului(1) Tempus(1) Art Press(1) Media Expres(1) Dacia(1) Eikon(1) Ridman(1) Ararat(1) Hyperliteratura(1) Porto Franco(1) All(1) Nord-est(1) Coronet Books(1) Concept(1) Fundatia Soros pentru o Societate Deschisa(1) Miracol(1) Nemira(1) Libra(1) Scripta(1) Brandbuilders(1)
Pret
  mai mic de 5 Lei (8)  5 - 10 Lei (22)  10 - 20 Lei (21)  20 - 50 Lei (5)
An aparitie
19682024
Limba
 Romana(49) Engleza(6)
Coperti
 Brosate(48) Cartonate si supracoperta(4) Cartonate(3)
Colectii
 Collegium(5) Albanica(1) Practic(1) Pedagogia Secolului XX(1)

Filtrează
Publicitate. Mass-media (55 carti in stoc)
Ordonează
Natalia Cimpoca - Branding de tara. Romania Vezi detalii Natalia Cimpoca - Branding de tara. Romania IN STOC Pret: 14,00 Lei
Sergio Zyman - Sfarsitul marketingului -25% Vezi detalii Sergio Zyman - Sfarsitul marketingului IN STOC Pret: 12,00Lei 9,00 Lei
Ziuaddin Sardar - Cate ceva despre mass-media Vezi detalii Ziuaddin Sardar - Cate ceva despre mass-media IN STOC Pret: 10,00 Lei
Tudor Vlad - Interviul de la Platon la Playboy Vezi detalii Tudor Vlad - Interviul de la Platon la Playboy IN STOC Pret: 6,00 Lei
Nicolae Culcea - Din culisele televiziunii -25% Vezi detalii Nicolae Culcea - Din culisele televiziunii IN STOC Pret: 5,00Lei 3,75 Lei
FIECARE CARTE este atent verificată înainte de punerea în vânzare
+70.000 CĂRŢI sunt acum în stocul nostru
>10.000 CĂRŢI se găsesc doar la noi în magazin
TRANSPORT GRATUIT la comenzile de minimum 199 lei
DREPT DE RETUR în 14 zile
Ingrid Vaileanu - Getting together. Intalnirea -25% Vezi detalii Ingrid Vaileanu - Getting together. Intalnirea IN STOC Pret: 15,00Lei 11,25 Lei
Cezar Caluschi - Relatiile publice moderne -25% Vezi detalii Cezar Caluschi - Relatiile publice moderne IN STOC Pret: 8,00Lei 6,00 Lei
Sabina Funar - Marketing agroalimentar -25% Vezi detalii Sabina Funar - Marketing agroalimentar IN STOC Pret: 36,00Lei 27,00 Lei
Elena Dan - Minciuni mass media -25% Vezi detalii Elena Dan - Minciuni mass media IN STOC Pret: 7,00Lei 5,25 Lei
Paul Dobrescu - Mass media. Puterea fara contraputere -60% Vezi detalii Paul Dobrescu - Mass media. Puterea fara contraputere IN STOC Pret: 22,00Lei 8,80 Lei
Alasdair Milne - The memoirs of a british broadcaster -60% Vezi detalii Alasdair Milne - The memoirs of a british broadcaster IN STOC Pret: 17,00Lei 6,80 Lei
Pagina: 123
A atrage atenţia asupra unor produse sau servicii, evenimente sau idei,  în scopul popularizării lor şi creşterii cererii  este ceea ce face publicitatea. Mass-media este principalul promotor al acestei tehnici de promovare, la rândul ei beneficiar al publicităţii prin costurile pe care le percepe pentru a facilita comunicarea în masă vizavi de aceste produse sau servicii. Mass-media înseamnă ansamblul divers de mijloace şi modalităţi tehnice prin care se propagă comunicarea către mase. Lucrări pe acest subiect se găsesc în anticariatul Printre Cărţi în secţiunea Publicitate. Mass-media.

sus