Mircea Popa(2) Adrian Crivii(2) Delia Cristina Balaban(2) Constantin Antip(1) Daniel Ciurel(1) Julia Hobsbawm(1) Ingrid Riocreux(1) Pierre Louis Dubois(1) Karol Jakubowicz(1) Gisele Halimi(1) Ralph Kovel(1) Paul Majkut(1) Radu Herjeu(1) Natalia Cimpoca(1) Constantin Bratianu(1) Ingrid Vaileanu(1) Simon Shuster(1) Marius Chelaru(1) Emanuel Odobescu(1) Claudiu Moisescu(1) Brian C. Anderson(1) Dawn C. Nunziato(1) Sabina Funar(1) Miruna Runcan(1) Liliana Naclad(1) George Cucu(1) Mariana Brandl Gherga(1) Petre Varlam(1) Andra Dina Pana(1) Tudor Vlad(1) Sergiu Alex(1) Sorin Rosca Stanescu(1) Dan Ciachir(1) Cristina Coman(1) Cristian China Birta(1) Nicolae Culcea(1) Paul Dobrescu(1) Cezar Caluschi(1) E. Aisberg(1) Richard Keeble(1) Alasdair Milne(1) Ziuaddin Sardar(1) Luminita Rosca(1) Valentin Stancu(1) Ion Bucheru(1) Viorel Lazarescu(1) Peter Brielmaier(1) Marian Popa(1) Adela Rogojinaru(1)vezi mai mulţi autori
Edituri
Tritonic(7) Polirom(6) Eikon(3) Sigma(2) Dacia(2) Evenimentul(2) Fundatiei Romania de Maine(2) Comunicare.ro(2) Atlantic Books(1) LArtilleur(1) Economica(1) Hoebeke(1) Panorama(1) Poltext(1) Gallimard(1) Crown Publishers(1) Zeta Books(1) Fundatia Romania de Maine(1) Fundatia Tinerilor Jurnalisti(1) Bookzone(1) Asdreni(1) Cartea de Buzunar(1) Encounter Books(1) Stanford University Press(1) Digital Data Cluj(1) Arhiepiscopiei Tomisului(1) Tempus(1) Art Press(1) Media Expres(1) Lumea Credintei(1) Hyperliteratura(1) Porto Franco(1) All(1) Nord-est(1) Tehnica(1) Coronet Books(1) Curtea Veche(1) Concept(1) Miracol(1) Fundatia Luceafarul(1) Didactica si Pedagogica(1) Historia(1) Rao(1) C. H. Beck(1)
Pret
mai mic de 10 Lei (23) 10 - 20 Lei (28) 20 - 50 Lei (17) 50 - 100 Lei (1)
An aparitie
19712024
Limba
Romana(55) Engleza(7) Franceza(4)
Coperti
Brosate(57) Cartonate si supracoperta(5) Cartonate(4)
Colectii
Collegium(5) Comunicare Media(1) Idees(1) Albanica(1) Practic(1) Pedagogia Secolului XX(1)
A atrage
atenţia asupra unor produse sau servicii, evenimente sau idei, în scopul popularizării lor şi creşterii
cererii este ceea ce face publicitatea.
Mass-media este principalul promotor al acestei tehnici de promovare, la rândul
ei beneficiar al publicităţii prin costurile pe care le percepe pentru a
facilita comunicarea în masă vizavi de aceste produse sau servicii. Mass-media
înseamnă ansamblul divers de mijloace şi modalităţi tehnice prin care se
propagă comunicarea către mase. Lucrări pe acest subiect se găsesc în
anticariatul Printre Cărţi în secţiunea Publicitate. Mass-media.
sus
Ați atins limita maximă de 200 cărți salvate in whislist!